Regulamin świadczenia usług w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa Kosmetonomia Magdalena Rycerz-Pal
- POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- 1 Zakres regulacji
- Regulamin określa zasady świadczenia usług w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa Kosmetonomia Magdalena Rycerz-Pal, T. Kościuszki 29/budynek A, 50-011 Wrocław, NIP: 8992241125 w tym:
- Regulamin korzystania z bonów upominkowych;
- Regulamin dokonywania przedpłaty za rezerwację usługi.
- 2 Definicje
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
- Usługodawca – Kosmetonomia Magdalena Rycerz-Pal, T. Kościuszki 29/budynek A, 50-011 Wrocław, NIP: 8992241125.
- Salon – miejsce świadczenia usług (przedsiębiorstwo prowadzone) przez Usługodawcę przy T. Kościuszki 29/A, 50-011 Wrocław.
- Klient - podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu.
- Konsument - osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca - podmiot, zawierający z Usługodawcą umowę w ramach prowadzonego Salonu, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą i zawodową.
- Regulamin - niniejszy regulamin.
- Bon upominkowy – karta wydana na okaziciela, zawierająca określony numer seryjny, uprawniająca Klienta do jego realizacji u Usługodawcy, do określonej wartości pieniężnej, bądź na wskazane usługi kosmetyczne, w zależności od wybranego rodzaju bonu.
- Pliki cookies - dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- 3 Dane kontaktowe Usługodawcy
- Adres Usługodawcy: T. Kościuszki 29/budynek A, 50-011 Wrocław
- Adres e-mail Usługodawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Numer telefonu Usługodawcy: +48 604-79-78-75
- Numer rachunku bankowego Usługodawcy: 46 1160 2202 0000 0004 6448 5737
- Klient może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w godzinach od 10:00 do 18:00 w dni powszednie.
- 4 Polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych Klientów, odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych jest Usługodawca.
- Przetwarzanie danych osobowych Klientów jest niezbędne w celu realizacji usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym realizacji Umowy Sprzedaży i założenia karty z historii odbytych zabiegów, a w przypadku wyrażenia odrębnej zgody internetowej, wysyłania wiadomości e-mail/SMS z przypomnieniem o wizycie, wystawienia rachunku lub faktury. Podstawą prawną zbierania tychże danych jest art. 6 ust. 1 pkt. b Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- W trakcie realizacji usługi Klient winien podać następujące dane osobowe: imię i nazwisko; numer telefonu; adres mailowy.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania usługi przez Usługodawcę.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo do:
- Żądania od Administratora dostępu do jego danych osobowych,
- Żądania od Administratora sprostowania jego danych osobowych,
- Żądania od Administratora usunięcia jego danych osobowych,
- Żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych,
- Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych,
- Przenoszenia jego danych osobowych,
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Klient uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
- Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak:
- serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu,
- dostawcy usługi poczty elektronicznej
- dostawcy usługi systemu do zarządzania gabinetem
- Dane osobowe Klientów nie będą podlegały profilowaniu.
- Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe Klientów będą przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi/realizacji Umowy Sprzedaży oraz po jej zakończeniu, w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora tj. dochodzenia ewentualnych roszczeń ze stosunku prawnego z Klientem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi terminów przedawnienia roszczeń, art. 117 i nast. ustawy Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16 poz. 93. ze zm.), nie dłużej niż 6 lat, licząc od początku roku następującego po roku, w którym wykonana została usługa/ dokonany został ostatni zakup przez Klienta.
- Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celu realizacji marketingu własnych produktów lub usług, tylko i wyłącznie w przypadku wyrażenia stosownej zgody marketingowej przez Klienta.
- Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
- 5 Polityka prywatności plików “cookies” serwisu www.poczuciepiekna.pl
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
- Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:
- możliwości logowania i utrzymywania sesji użytkownika na każdej kolejnej stronie serwisu
- dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji użytkownika,
- do tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
- Informacje pobierane podczas odwiedzin Serwisu nie są rozpowszechniane i udostępniane innym podmiotom.
- Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Operator Serwisu informuje, że zmiany ustawień w przeglądarce internetowej użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Stron Internetowych.
- REGULAMIN KORZYSTANIA Z BONÓW UPOMINKOWYCH ORAZ KARNETÓW
- 1 Postanowienia wstępne
- Regulamin korzystania z Bonów Upominkowych oraz karnetów określa zasady korzystania z Bonów Upominkowych / Karnetów Usługodawcy.
- 2 Bony upominkowe / karnety
- Bon Upominkowy / karnet upoważnia do skorzystania wyłącznie z oferty zabiegów oferowanych przez Usługodawcę zgodnie z rodzajem posiadanego Bonu Upominkowego / karnetu.
- W sprzedaży dostępne są następujące rodzaje bonów upominkowych / karnetów:
- Bony wartościowe – na dowolną kwotę, nie mniejszą jednak niż 50zł
- Bony / Karnety zabiegowe – wystawiane na konkretny zabieg(i) w zależności od okoliczności, na życzenie klienta.
- Bony upominkowe / Karnety dostępne są w Salonie.
- Bon Upominkowy / Karnet nie może zostać wymieniony na środki pieniężne.
- W przypadku wykonania zabiegów przez Posiadacza Bonu / Karnetu na kwotę niższą niż wartość Bonu Upominkowego / Karnetu, Usługodawca nie dokonuje zwrotu niewykorzystanej kwoty.
- Istnieje możliwość dopłaty do posiadanego Bonu / Karnetu, jeśli Posiadacz Bonu / Karnetu chce skorzystać z usług, których wartość przewyższa wartość bonu / karnetu.
- Istnieje możliwość wykonania innego/innych zabiegów przez Posiadacza Bonu / Karnetu niż wskazanych na Bonie Upominkowym / Karnecie, po wcześniejszych ustaleniach z obsługą Salonu.
- W przypadku gdy Posiadacz Bonu / Karnetu nie pojawi się na umówionej wizycie, a nie odwoła jej na min. 24 godziny przed terminem wizyty, bon traci ważność. Spóźnienie na termin umówionej wizyty przekraczające 15 minut uważa się za niepojawienie.
- Bon Upominkowy ważny jest 3 miesiące od dnia jego sprzedaży. Data ważności umieszczona jest na Bonie Upominkowym.
- Bon nie może zostać zrealizowany po utracie ważności.
- Posiadacz Bonu zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty.
- REGULAMIN DOKONYWANIA PRZEDPŁAT ZA ZAREZEROWANE USŁUGI
- 1 Postanowienia wstępne
- Regulamin dokonywania przedpłat za zarezerwowane usługi określa zasady dokonywania przedpłat za usługi, świadczone przez Usługodawcę, określone w Załączniku nr 4 do Regulaminu.
- Pozostałe usługi, świadczone przez Usługodawcę, niewskazane w Załączniku nr 4 do Regulaminu nie są objęte obowiązkiem dokonywania przedpłat.
- 2 Zasady dokonywanie przedpłat za usługi
- Przy rezerwacji usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 cz. IV Regulaminu, Klient zobowiązany jest uiścić przedpłatę w wysokości:
- dla rezerwowanej usługi w cenie do 200,99 zł - 50,00 zł
- dla rezerwowanej usługi w cenie od 201,00 zł do 500,99 zł - 100,00 zł
- dla rezerwowanej usługi w cenie od 501,00 zł - 200,00 zł
tytułem rezerwacji usługi.
- Przedpłata, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu:
- w przypadku realizacji usługi na rzecz Klienta, zaliczana jest na poczet opłaty za zarezerwowaną usługę.
- w przypadku braku realizacji usługi na rzecz Klienta z jego winy, nie podlega zwrotowi.
- w przypadku braku realizacji usługi na rzecz Klienta bez jego winy, podlega zwrotowi na rzecz Klienta, zgodnie z § 3 cz. IV Regulaminu.
- Za brak realizacji usługi na rzecz Klienta z jego winy uznaje się w szczególności:
- Brak realizacji usługi na rzecz Klienta przy braku odwołania wizyty minimum 24 godziny przed terminem umówionej wizyty;
- Brak realizacji usługi na rzecz Klienta z uwagi na przybycie na wizytę z opóźnieniem ponad 15 minutowym po terminie umówionej wizyty.
- 3 Sposób dokonywania przedpłat za usługi
- Dokonanie przedpłaty jest równoznaczne z rezerwacją terminu usługi, o której mowa w § 1 ust. 1 cz. IV Regulaminu.
- Przedpłatę uznaje się za dokonaną:
- przy płatności w Salonie – wraz z dokonaniem płatności i wystawieniem paragonu/faktury VAT;
- przy płatności przelewem lub innego środka porozumiewania się na odległość– wraz z dokonaniem płatności w terminie 3 dni kalendarzowy od dnia otrzymania przez Klienta faktury proforma i po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Usługodawcy.
- 4 Zasady zwrotu przedpłaty
- Przedpłatę, o której mowa w § 2 ust. 2 lit. c cz. IV Regulaminu Usługodawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia okazania dowodu dokonania przedpłaty, zgodnie z § 3 ust. 2 cz. IV Regulaminu. Okazanie dowodu dokonania przedpłaty jest niezbędne w celu dokonania zwrotu przedpłaty.
- Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy uiszczeniu przedpłaty, chyba że Klient zgłosił inny sposób zwrotu.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- 1 Zmiany Regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- Zmiana następuje poprzez umieszczenie na stronie internetowej Usługodawcy nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie Klienta, którego adres mailowy posiada Usługodawca.